.recentcomments a{display:inline !important;padding:0 !important;margin:0 !important;}
Uthållig och stark
Hälsa & Fitness
Annons
Annons
Uthållig & Stark med Frida

Måndagstips; Träningsplanera

Ny vecka och jag skulle vilja flagga för att börja planera nästa års träning!mobil mars 011

Med ett mål blir träningen så mycket enklare att planera och roligare!  Så varför inte sikta på att springa något lopp nästa år? Eller kanske förbättra tiden på något du sprungit i år?

Dagens tips;
Att slå sig ner med papper och penna, rita upp hela nästa år och skriva in varje mål, lopp,
Det  tycker i alla fall jag är väldigt motiverande och får det att kittla lite i magen!

Nästa år kommer jag tex att ställa upp i;
Womens Health Halvmara,  Göteborgsvarvet, Tough Viking och Stockholms Halvmara. Har några andra tävlingar i sikte men inte bestämt mig fullt ut än. Att bestämma sig på riktigt och tro på sitt mål är högst avgörande för att lyckas. Annars kommer det bara bli halvdant och man kommer bli besviken på sig själv

Skall du vara med i något lopp, tävling nästa år?

 

Som sagt, för att jag skall vara så väl förberedd som möjligt till dessa lopp kan jag givetvis inte ligga på latsidan och vila mig i form. Tvärtom! Jag måste börja planera min träning NU!  För förutom dessa lopp är det flera andra saker jag vill bli bättre i. Ex bli starkare i basövningar och bättre i Olympiska lyft. För att bli det, krävs planering!

Behöver du hjälp med din planering?
Till och med i morgon kommer jag maila alla som mailar mig och skriver PLANERING i sitt mail en mall för att kunna göra en årsplanering.

Maila frida@inmood,se

Annons

Lämna en kommentar

Annons
Annons